یکم تا چهارم دی ماه؛
اصفهان شاهد بزرگترین رویداد کسب و کار سال ۱۴۰۰ خواهد بود
علی میرجمالی مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار گفت: این نمایشگاه با رویکرد چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ در حالی در اصفهان از اول تا چهارم دی ماه برگزار می شود که شاهد تغییر و تحولات عظیم و عمیقی در حوزه کسب و کار است و امروزه دیگر فضای کسب و کار به مانند چند سال گذشته نیست.

به گزارش یاقوت وطن، میرجمالی افزود: توسعه شبکه های اجتماعی، تغییر سلیقه و شکل رفتار مصرف کنند ه ها، تغییر نوع و جنس کسب و کارها از کسب و کار فیزیکی به سمت مجازی و عوامل دیگر حتی بیماری کرونا را هم می توان جزو این عوامل به حساب آورد باعث شد ه فضای کسب و کار به مانند قبل نباشد.
وی با بیان اینکه حالا دیگر در این فضا و این شرایط دیگر نمی توانیم مانند گذشته تصمیم بگیریم و با روش و ابزارهای مدیریتی قبلی کسب و کار جدید را مدیریت کنیم، ادامه داد: بنابراین همه ما باید به یک سلسله ابزارهای نوین مجهز شویم و مشاوران تخصصی را در کنار هم داشته باشیم تا آنها بتوانند ما را با تبلیغات در فضای کسب و کار آشنا، مسلح و سپر حفاظتی برای کسب و کار ما درست کنند.
میرجمالی بابیان اینکه کسب و کارهای ما نیازمند ایمن سازی هستند، گفت: نمایشگاه کسب و کار امسال با رویکرد چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ با این هدف برگزار خواهد شد تا به کسب و کارها برای مقابله با تغییر ها و رشد و توسعه کمک نماید.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان گفت : هدف و رسالت ایننمایشگاه کمک به کسب و کارها برای آماده شدن برای تغییرات بزرگ است و اینکه هر مدیر کسب و کاری نیازمند مشاوران متخصص در حوزه های متعدد است.
وی عنوان کرد: همه تلاش ما این است که متخصصان حوزه های مختلف چاپ و بسته بندی، تبلیغات محیطی و چاپی و فعالان حوزه فضای مجازی یکجا در نمایشگاه حضور داشته باشند تا مدیران کسب و کارها با بازدید از نمایشگاه و مذاکره با غرفه داران و مشارکت کنندگان بتوانند نیازهای مدیریتی کسب و کار خود را تامین کنند.
*رویکرد این نمایشگاه معرفی توان و قابلیت های صنعت چاپ و بسته بندی، کانون های آگهی و تبلیغات و متخصصان برندینگ و رسانه است
مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار یادآور شد: امسال رویکرد نمایشگاه به صورت تخصصی به این سمت و سو تمایل دارد تا بتواند صنعت چاپ و بسته بندی و مجموعه های کانون آگهی و تبلیغات استان را بیش از پیش به کسب و کارها معرفی کند و از این ظرفیت ها و توان موجود استفاد ه کنند.
میرجمالی اضافه کرد: رویکرد دیگر این است که بتوانیم رسانه و متخصصان و مشاوران حوزه رسانه و مطبوعات را بیش از گذشته به مدیران کسب و کار نزدیک کنیم تا آنها بتوانند با ابزارهای قدرتمند و توانی که در خدمت رسانه هست کسب و کار خود را بهتر معرفی کنند.
وی با بیان اینکه اول تا چهارم دی ماه ۱۴۰۰ اصفهان، شاهد بزرگترین رویداد کسب و کار سال خواهد بود، افزود: این اتفاق زمانی می افتد که یک هم افزایی قدرتمند بین تمام مجموعه های دولتی و خصوصی، تشکل های صنفی و انجمن های تخصصی در حوزه کسب و کار ایجاد شود تا همه در کنار هم برای تغییر فضای کسب و کار اصفهان تلاش کنیم.
میرجمالی ادامه داد: این نمایشگاه بستر و ابزاری برای کمک به این تغییر است تا جهشی اتفاق بیفتد و کسب و کارها بتوانند در کنار هم و با شبکه سازی، شاهد توسعه بازار و رشد و رونق کسب و کار خود باشند.
مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در پایان اظهار امیدواری کرد ؛ با حضور قدرتمند مجموعه های تخصصی، مشاوره چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ بتوانیم این رسالت را ایفا و اهداف را محقق کنیم و همه در کنار هم برای رشد و توسعه اقتصادی شهر و استان و سراسر کشور تلاش کنیم که این همه در سایه اتحاد، هم افزایی و کنارگذاشتن اختلافات داخلی محقق خواهد شد.
202/
منبع: روزنامه عصر اصفهان
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد